تماس با یاراسرویس

♠ تماس با یاراسرویس

از طریق این صفحه می توانید با یاراسرویس در ارتباط باشید ؛ همچنین از بخش درخواست خدمت می توانید برای تیم پشتیبانی یاراسرویس پیام بگذارید تا با شما تماس بگیرند و برای دریافت دستگاه شما هماهنگی لازم را با شما انجام دهند .

از طریق این صفحه می توانید به تمامی شبکه های اجتماعی ما دسترسی پیدا کنید تا از جشنواره های ما مطلع شوید ( در نظر داشته باشید هر شبکه اجتماعی جشنواره مختص به خود را دارد و صرفا از طریق همان شبکه اجتماعی اطلاع رسانی می گردد ، پس برای اطلاع از تمامی جشنواره های یاراسرویس دنبال کردن ما در تمامی شبکه های اجتماعی الزامی است )

شماره تماس های یاراسرویس ؛ از طریق این شماره تماس ها با پیش شماره ۰۲۱ می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی یاراسرویس تماس بگیرید .

از طریق این شماره ها زیر می توانید با بخش پشتیبانی و فروش تماس بگیرد ، همچنین برای درخواست سرویس دریافت دستگاه اقدام نمایید .

۲۲۷۴۲۳۳۸

۲۲۷۴۲۳۳۹

۲۲۷۴۲۳۴۰

برای گزارش هرگونه انتقاد یا پیشنهاد و همچنین شکایات می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید

♣ ثبت درخواست پشتیبانی :

    آدرس دفتر مرکزی یاراسرویس به شرح زیر است که در صورت تمایل می توانید دستگاه را بصورت حضوری به آدرس زیر بیاورید ، دستگاه شما پس از رسید شدن و تحویل دادن رسید طبق شرایط و ضوابط یاراسرویس مراحل تعمیر را طی خواهد کرد و سپس با مراجعه مجدد در تاریخ مشخص شده می توانید اقدام به دریافت دستگاه خود نمایید .

    تهران - تجریش - میدان قدس - ابتدای خیابان دربند - پلاک ۲۱ - طبقه همکف واحد ۳ - دفتر مرکزی یاراسرویس

    ♦ با مراجعه به آدرس بالا همچنین می توانید مشاوره حضوری جهت نحوه تعمیر دستگاه و همچنین شرایط و مراحل آن مطلع شوید . یاراسرویس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب و پنجشنبه ها از ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات حضوری خدمت شما عزیزان است .

    "درصورت نیاز به پشتیبانی در ساعاتی غیر از ساعات ذکر شده از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشید"

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید و از جشنواره های ما با خبر شوید ؛ هزاران کد و کوپن تخفیف محصولات و خدمات ما در شبکه های اجتماعی یاراسرویس منتشر می شود :

    با دنبال کردن اینستاگرام یاراسرویس علاوه بر مشاهده کردن کیلپ های مفید و کاربردی کوتاه در رابطه با تعمیر و نگهداری لوازم خانگی می توانید از جشنواره های تخفیف باران ما نیز مطلع شوید و همچنین می توانید با یاراسرویس تعامل محتوایی داشته باشید و کلیپ های خود را با استانداردهای یاراسرویس در اینستاگرام ما به اشتراک بگذارید

    با ملحق شدن به کانال تلگرامی یاراسرویس علاوه بر مشاهده کلیپ های آموزشی و مطالعه مقالات مفید و کاربردی ما در حوزه تعمیر و نگهداری لوازم خانگی می توانید نکات آموزشی ما را به راحتی دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید ، ضمنا از “فروش های ویژه یاراسرویس” سریعتر دیگران باخبر شوید 

    با یاراسرویس در شبکه‌های اجتماعی

    از طریق لینک‌های زیر می توانید یاراسرویس را در شبکه‌های اجتماعی محبوب دنبال کنید ؛ با دنبال کردن ما در رسانه های اجتماعی از آخرین جشنواره ها و تخفیف‌های ما آگاه باشید . ( در نظر داشته باشید هر شبکه اجتماعی جشنواره مختص به خود را دارد و صرفا از طریق همان شبکه اجتماعی اطلاع رسانی می گردد ، پس برای اطلاع از تمامی جشنواره های یاراسرویس دنبال کردن ما در تمامی شبکه های اجتماعی الزامی است )

    یاراسرویس را در آپارات نیز دنبال کنید ، اعلان ها را نیز روشن کنید تا هرهفته حداقل یک ویدئو آموزشی از تعمیرات یا نحوه صحیح استفاده و روش های نگهداری لوازم خانگی  را مشاهده نمایید ؛ با مشترک شدن در کانال آپارات یاراسرویس به "بانک فیلم های آموزشی یاراسرویس" دسترسی خواهید داشت